A A A

Szukaj

A A A
Wersja kontrastowa

 Szef marketingu i eksploatacji Teatru Rampa od 2012 roku. Członek Zespołu Kierowniczego Teatru Rampa i Rady Artystycznej. Inicjator i główny realizator zintegrowanej koncepcji plasowania marki Teatru Rampa jako przyjaznego teatru szerokiej widowni.


Wdrożył w Teatrze Rampa nowatorski system zarządzania sprzedażą, który pozwolił na znaczące zwiększenie przychodów i utrzymanie prawie stuprocentowej frekwencji, co stanowiło podstawy utrzymania dynamiki rozwoju Teatru.

W przeszłości, w latach 2010-2012 dyrektor marketingu Telewizji Polskiej SA, autor i realizator koncepcji rewitalizacji marki w oparciu o Teatr Telewizji, animator powrotu Teatru Telewizji do programu i do koncepcji funkcjonowania TVP. W latach 2001- 2007 dyrektor komunikacji marketingowej jednej z największych polskich firm usługowych- Polkomtel SA, operatora telekomunikacyjnego i właściciela marek Plus i Simplus. Autor i realizator strategii plasowania i rozwoju tych marek, w tym w oparciu o mecenat kultury polskiej.

Dyplomowany księgowy o specjalności rachunkowość i finanse przedsiębiorstw. Wyróżnia się biegłą znajomością rachunkowości i rozliczeń w państwowych instytucjach kultury.

Od września 2019 roku główna księgowa Teatru Rampa. W latach 2009 - 2019 zastępca głównego księgowego Orkiestry Sinfonia Varsovia. W czerwcu 2000 roku uzyskała certyfikat Ministerstwa Finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Ukończyła Studia magisterskie w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie oraz podyplomowe studia w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.