A A A

Szukaj

A A A
Wersja kontrastowa

All FAQs

FAQs - All FAQs

Biletów zakupionych przez internet nie można zwrócić w żadnym wypadku.
Bilety indywidualne zakupione w Kasie zwrócić można do trzech dni przed spektaklem a bilety grupowe – do 7 dni przed spektaklem, po potrąceniach ich ceny. Po tych terminach zwroty nie są przyjmowane. Szczegóły na naszej stronie w zakładce „bilety

Nie prowadzimy zamiany. W razie takiej potrzeby trzeba bilety – jeśli to możliwe – zwrócić i zakupić kolejne na inny termin. W wypadku biletów kupionych przez internet, zwroty  nie są w ogóle możliwe, zatem również jakakolwiek zamiana nie wchodzi w grę.

Kliknij w kwadracik „kup bilet” jaki znajduje się na zdjęciu z danego spektaklu lub koło danego tytułu w zakładce „repertuar” i  gdy ukaże się plan widowni  zaznacz kliknięciem wybrane miejsca i dalej postępuj zgodnie z instrukcją, jaką tam otrzymasz. Na naszej stronie, w zakładce „bilety” umieszczony jest również specjalny film instruktażowy na ten temat, który poglądowo przedstawia cała procedurę.

Odpowiedź zależna jest od prawdopodobnej przyczyny niepowodzenia:

  • procedura zakupu została przerwana po otrzymaniu pierwszego maila z „potwierdzeniem” wyboru miejsc.
    Zdarza się, że Kupujący przerywa proces zakupu biletów przez internet po otrzymaniu pierwszego mejla z „potwierdzeniem” dokonanego wyboru miejsc. Jest to błąd. Trzeba pamiętać, że potwierdzenie nadsyłane mejlem w trakcie procesu zakupu biletów, jest tylko potwierdzeniem wpisanych danych osobowych i dokonanego wyboru miejsc oraz gotowości systemu do przejścia w fazę płatności. Nie jest to nigdy potwierdzeniem zakończenia operacji.
  • procedura została przerwana przed wejściem w fazę płatności
    Najczęściej przyczyną niepowodzenia jest przerwanie przez Kupującego procedury zakupu przed jej zakończeniem czyli poprzestanie na przykład tylko na wyborze miejsc bez zrealizowania płatności. Jeżeli zatem Kupujący nie dokonał płatności on line i przedwcześnie przerwał cały proces, będzie musiał go powtórzyć od początku.
  • Potwierdzenie i bilety wylądowały w skrzynce spam
    Zdarza się, że mejle z potwierdzeniem transakcji i z biletami umieszczonymi w załączniku są zatrzymywane w komputerze Kupującego przez jego system ochrony (jako mejle nie  identyfikowane) i kierowane do skrzynki SPAM. Jeśli zatem Kupujący nie otrzymał mailem ani potwierdzenia ani biletu, powinien sprawdzić korespondencję w skrzynce SPAM.
  • Kupujący podał zły adres e-mail do korespondencji
    Jeżeli Kupujący dokonał płatności, ale nie otrzymał potwierdzenia oraz biletu można przypuszczać, że podał zły adres mailowy. Najczęściej przyczyną błędu jest podanie w procesie zakupu innego własnego adresu e- mail, niż ten pod którym oczekuje się na bilet. Należy sprawdzić jaki adres został podany i pod nim szukać potwierdzenia i biletu. W wypadku podania i potwierdzenia całkowicie przypadkowego lub niezgodnego ze swoim adresu e-mail korespondencja z biletem oczywiście w ogóle nie dotrze do kupującego, co spowoduje bardzo duże komplikacje, do utraty biletu włącznie.

Teatr nie ma możliwości odszukiwania źle pokierowanych biletów, ponieważ - podobnie jak    Kupujący - jest tylko użytkownikiem systemu sprzedaży biletów a nie jest jego operatorem. Dlatego przy podawaniu danych - zwłaszcza adresu e-mail - należy zachować szczególną staranność.

Prawdopodobnie proces zakupu nie został dokończony. Możliwe, że został przerwany przez Kupującego po otrzymaniu  „potwierdzenia”. Trzeba pamiętać, że potwierdzenie nadsyłane mejlem w trakcie procesu zakupu biletów jest tylko potwierdzeniem wpisanych danych osobowych i dokonanego wyboru miejsc oraz gotowości systemu do przejścia w fazę płatności. Nie jest potwierdzeniem zakończenia operacji. Jeżeli zatem kupujący nie dokonał płatności on line i przedwcześnie przerwał cały proces będzie musiał go  powtórzyć od początku.
Możliwe także, że został podany zły adres e-mail podczas rejestracji, przez co bilet został wysyłany na nieprawidłowy mail podany przy rejestracji lub znalazł się w skrzynce SPAM.

Miejsca wybrane w trakcie procesu zakupu biletów pozostają w systemie zablokowane przez 30 minut od zaznaczenia ich jako wybrane. Jeżeli zależy Państwu na miejscach wybranych w pierwszym podejściu należy odczekać 30 minut,  aż system je zwolni. Jeśli chcą Państwo od razu ponowić zakup, należy wybrać inne miejsca.

  • Należy sprawdzić poprawność podanego adresu mailowego. Jeżeli jednak kupujący dokonał płatności, ale nie otrzymał potwierdzenia oraz biletu można przypuszczać, że podał zły adres e-mail. Najczęściej mylący się Klienci podają w procesie zakupu inny swój adres e- mail, niż ten pod którym oczekują na bilet. Należy przypomnieć sobie, jaki adres został podany i pod nim odszukać potwierdzenia i biletu.
  • W wypadku podania i potwierdzenia całkowicie przypadkowego lub niezgodnego ze swoim adresu e-mail, korespondencja z biletem oczywiście nie dotrze do kupującego, co spowoduje bardzo duże komplikacje, do utraty biletu włącznie. Teatr, podobnie jak Kupujący, jest tylko użytkownikiem systemu sprzedaży biletów a nie jest jego operatorem, nie ma więc możliwości odszukiwania źle pokierowanych biletów. Dlatego przy podawaniu danych, zwłaszcza adresu e-mail należy zachować szczególną staranność.

W Kasie nie ma takiej możliwości. Jest taka szansa poprzez skorzystanie z portalu www.ebilet.pl. Tą drogą sprzedawana jest niewielka liczba miejsc wydzielonych.
Kasa natomiast dysponuje tylko tymi miejscami, które widoczne są w przez internet, nie sprzedaje zatem biletu na inne miejsca niż tylko te, które w internecie widoczne są jako wolne.

Bilet zakupiony przez internet powinien być wydrukowany lub widoczny w telefonie wraz z kodem QR (kwadrat z plamkami i paskami na dole biletu).