Biletów zakupionych przez internet nie można zwrócić w żadnym wypadku.
Bilety indywidualne zakupione w Kasie zwrócić można do trzech dni przed spektaklem a bilety grupowe – do 7 dni przed spektaklem, po potrąceniach ich ceny. Po tych terminach zwroty nie są przyjmowane. Szczegóły na naszej stronie w zakładce „bilety”
Nie prowadzimy zamiany. W razie takiej potrzeby trzeba bilety – jeśli to możliwe – zwrócić i zakupić kolejne na inny termin. W wypadku biletów kupionych przez internet, zwroty nie są w ogóle możliwe, zatem również jakakolwiek zamiana nie wchodzi w grę.
Kliknij w kwadracik „kup bilet” jaki znajduje się na zdjęciu z danego spektaklu lub koło danego tytułu w zakładce „repertuar” i gdy ukaże się plan widowni zaznacz kliknięciem wybrane miejsca i dalej postępuj zgodnie z instrukcją, jaką tam otrzymasz. Na naszej stronie, w zakładce „bilety” umieszczony jest również specjalny film instruktażowy na ten temat, który poglądowo przedstawia cała procedurę.
Odpowiedź zależna jest od prawdopodobnej przyczyny niepowodzenia:
Teatr nie ma możliwości odszukiwania źle pokierowanych biletów, ponieważ - podobnie jak Kupujący - jest tylko użytkownikiem systemu sprzedaży biletów a nie jest jego operatorem. Dlatego przy podawaniu danych - zwłaszcza adresu e-mail - należy zachować szczególną staranność.
Prawdopodobnie proces zakupu nie został dokończony. Możliwe, że został przerwany przez Kupującego po otrzymaniu „potwierdzenia”. Trzeba pamiętać, że potwierdzenie nadsyłane mejlem w trakcie procesu zakupu biletów jest tylko potwierdzeniem wpisanych danych osobowych i dokonanego wyboru miejsc oraz gotowości systemu do przejścia w fazę płatności. Nie jest potwierdzeniem zakończenia operacji. Jeżeli zatem kupujący nie dokonał płatności on line i przedwcześnie przerwał cały proces będzie musiał go powtórzyć od początku.
Możliwe także, że został podany zły adres e-mail podczas rejestracji, przez co bilet został wysyłany na nieprawidłowy mail podany przy rejestracji lub znalazł się w skrzynce SPAM.
Miejsca wybrane w trakcie procesu zakupu biletów pozostają w systemie zablokowane przez 30 minut od zaznaczenia ich jako wybrane. Jeżeli zależy Państwu na miejscach wybranych w pierwszym podejściu należy odczekać 30 minut, aż system je zwolni. Jeśli chcą Państwo od razu ponowić zakup, należy wybrać inne miejsca.
W Kasie nie ma takiej możliwości. Jest taka szansa poprzez skorzystanie z portalu www.ebilet.pl. Tą drogą sprzedawana jest niewielka liczba miejsc wydzielonych.
Kasa natomiast dysponuje tylko tymi miejscami, które widoczne są w przez internet, nie sprzedaje zatem biletu na inne miejsca niż tylko te, które w internecie widoczne są jako wolne.
Bilet zakupiony przez internet powinien być wydrukowany lub widoczny w telefonie wraz z kodem QR (kwadrat z plamkami i paskami na dole biletu).