A A A

Szukaj

A A A
Wersja kontrastowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Miłość jako jednostka chorobowa
Previous Next

Opis

 

Miłość niejedno ma imię, a z pewnością wiele twarzy. Podobno atakuje przez oczy, mąci umysł, rani serce i nierzadko wychodzi bokiem. Brzmi jak choroba, dlatego też często potrzebuje lekarza i przestrzeni, aby zostać uleczoną, odnowioną a czasami,... aby zostać z niej wyleczonym.

I tak trafiamy do gabinetu Psychoterapii dla Małżeństw i Par razem z bohaterami naszej najnowszej komedii pt.”Miłość jako jednostka chorobowa”. Intrygującą plejadę pacjentów przyjmuje tu doktor Anna - sceptyczna wobec sensu ratowania związków i zalecająca wszystkim rozwody. Jej Asystentka uporczywie wierząca w idealną miłość, postanawia udowodnić sobie i szefowej, że przez tydzień odnajdzie swoją drugą połówkę. Tymczasem wystarczył 1 dzień, aby miłość i szaleństwo nieznajomego mężczyzny przewróciło życie cynicznej Terapeutki do góry nogami. Zabawne dialogi, kontrastowe postacie i nieco irracjonalny humor sytuacyjny gwarantują doskonałą zabawę. Wisienką na torcie są wykonywane przez bohaterów spektaklu znane przeboje współczesnej polskiej piosenki. Usłyszymy zatem takie ponadczasowe przeboje jak: „Wyszłam za mąż zaraz wracam”, „Gdzie Ci mężczyźni...”, „Lepszy model”, „Babę zesłał Bóg”, „Nie wierz nigdy kobiecie”, „Byłaś serca biciem”,  „Kiedyś cię znajdę” i wiele innych. Zaskakujące jak te piosenki, pomimo swojego słusznego wieku, idealnie pasują do współczesnych historii i rozterek nie tylko małżeńskich. Zapraszamy zatem na niezwykle skuteczną terapię śmiechem i znanymi lubianymi piosenkami.

Spektakl z przerwą trwa 1godz.40 minut.

MJJCH plakat01

 

 

Agnieszka Fajlhauer
Agnieszka Fajlhauer
Andrzej Niemirski
Andrzej Niemirski
Andrzej Niemirski
Brygida Turowska
Brygida Turowska
Dominika Łakomska
Dominika Łakomska
Dominika Łakomska
Maciej Gąsiorek
Robert Kowalski

Twórcy

Dorota Wójtowicz
scenariusz
Grzegorz Mrówczyński
reżyseria
Jerzy Rudzki
scenografia i kostiumy
Marek Lipski
kierownictwo muzyczne
Tomasz Tworkowski
choreografia
Miruna M. Chypś
konsultacje wokalne
Maciej Gąsiorek
asystent reżysera
Eliza Parol
kierownictwo produkcji

Obsada

Brygida Turowska
Terapeutka
Dominika Łakomska
Kobieta, Żona, Julia
Andrzej Niemirski
Mężczyzna, Mąż, Zamachowiec
Agnieszka Fajlhauer
Asystentka Terapeutki
Maciej Gąsiorek
Lekarz
Robert Kowalski
Policjant

Recenzje

(...) W potrzebujących pomocy pacjentów wcielają się mistrzowsko Dominika Łakomska i Andrzej Niemirski. Artyści z niebywałą lotnością poziomów kunsztu aktorskiego przeobrażali się z łatwością i mocno wyczuwalne było interpretacyjne tętno postaci. Odważna i wielopoziomowa gra uwydatniła zdolności aktorów do trzymania widza w aktywnej niepewności.(...) Do palety barw miłosnej opowieści dołączają rozentuzjazmowana do granic możliwości asystentka terapeutki - Agnieszka Fajlhauer, tajemniczy lekarz – Maciej Gąsiorek i bardzo wrażliwy, kochliwy policjant – Robert Kowalski, kryjący swą prawdziwą naturę pod osłoną kloszarda.

CZYTAJ CAŁOŚĆ

Magdalena Hierowska
Dziennik Teatralny

Wizyta w Teatrze Rampa na komedii Miłość jako jednostka chorobowa w reżyserii Grzegorza Mrówczyńskiego, to gwarancja udanej terapii śmiechem. Wyraziste kreacje aktorskie, zabawne dialogi oraz świetnie dobrane i wplecione w akcję przeboje współczesnej polskiej piosenki sprawią, że będziecie się świetnie bawić. (...) Ten kameralny spektakl, oprócz dużej dawki śmiechu i rozrywki, skłania również do myślenia. Można dopatrzeć się w nim słodko-gorzkiej opowieści o relacjach międzyludzkich.

CZYTAJ CAŁOŚĆ

Dorota Jurek
Kulturalne Media

Warto zobaczyć nową farsę w Teatrze Rampa w Warszawie, bo to przykład przedstawienia odstresowującego, na wysokim poziomie scenicznej sztuki. "Miłość jako jednostka chorobowa" to komedia doskonale napisana specjalnie dla Rampy przez młodą, błyskotliwą autorkę Dorotę Wójtowicz. Lekki, groteskowo przerysowany tekst, czerpiący trochę z tradycji Beaumarchais, a trochę z commedia dell arte, został przełożony ze smakiem na współczesny język sceniczny przez Grzegorza Mrówczyńskiego.

CZYTAJ CAŁOŚĆ

Joanna Tumiłowicz
MAESTRO.net.pl

Cieszy znakomita forma aktorów Teatru Rampa, którzy zapewne stęsknieni za żywym kontaktem z publicznością, podczas ostatniej premiery na Targówku zaskoczyli widzów nie tylko swoim talentem wokalnym ale przede wszystkim autentyzmem, żywiołowością, dobrą energią, świeżością i świetnym wyczuciem konwencji, która  – łącząc humorystyczne sytuacje i dialogi ze znanymi utworami muzyki rozrywkowej – bywa niekiedy orzechem dość trudnym do zgryzienia.

CZYTAJ CAŁOŚĆ

Wiesław Kowalski
Teatr dla Wszystkich

„Miłość jako jednostka chorobowa” to komedia młodej dramatopisarki Doroty Wójtowicz. Na scenie słyszymy wiele szlagierów w ciekawych aranżacjach na głos i fortepian – od „S.O.S” Kaliny Jędrusik przez „Wyszłam za mąż, zaraz wracam” Ewy Bem i „Byłaś serca biciem” Andrzeja Zauchy po „Lepszy model” Kasi Klich czy „Kiedyś cię znajdę” Reni Jusis.

CZYTAJ CAŁOŚĆ

Monika Odrobińska
Tygodnik Idziemy

Nowy spektakl Teatru Rampa półotwartego dla publiczności w czasach zarazy, skrzy się humorem, ale niesie też kilka niegłupich myśli przeplatanych klimatycznymi piosenkami o miłości. W drugiej części przedstawienia  spektakl staje się komedią pomyłek.  Radosny heppy end to skuteczna terapia śmiechem.

CZYTAJ CAŁOŚĆ

Bronisław Tumiłowicz
Tygodnik Przegląd